Lielisks pārdošanas speciālists

Raksta mērķis: ir izprast to, kāds ir lielisks pārdošanas speciālists no socionikas viedokļa. Paredzamais lasīšanas ilgums: 3-5 minūtes.

Tu jau noteikti esi pamanījis to, ka dažiem kāda noteikta profesija padodas viegli, bez piepūles, bet citiem neizdodas gūt panākumus pat ieguldot laiku, enerģiju un spēku. Daži pārdošanas speciālisti noslēdz neskaitāmus veiksmīgus darījumus, kamēr citi kolēģi šos panākumus novēro ar ļoti lielu skaudību.

Turpinot rakstu sēriju stāstīsim par jau iepriekš apskatītajām profesijām un to, kuriem speciālistiem no socionikas viedokļa tās ir vispiemērotākās. Šoreiz nedaudz par datu pārdošanas speciālistu.

Atcerēsimies, kas ir pārdošanas speciālists?

Pārdošanas speciālists ir tas cilvēks, kura galvenais uzdevums ir nodrošināt nepārtrauktu jaunu klientu piesaisti un pakalpojumu pārdošanu. Viņš ir atbildīgs arī par to, lai pārējiem uzņēmuma darbiniekiem būtu darbs.

Pārdošanas speciālists ir atbildīgs par svarīgāko uzņēmuma pārdošanas mērķu noteikšanu, kā arī visu nepieciešamo darbību mērķa sasniegšanai nodrošināšanu.

Kā tiek pavadīta viņa ikdiena?

Pārdošanas speciālista ikdiena tiek pavadīta aktīvā komunikācijā ar klientu, klientu vēlmju izzināšana un klienta vēlmēm atbilstoša pārdošanas piedāvājuma izveidē. Viņš ir atbildīgs par pasūtījumiem: pasūtījumu pieņemšanu, apstrādi un realizēšanu.

Pārdošanas speciālists un socionika

Mēs visi zinām, ka ir cilvēki, kuri spēj pierunāt ikvienu, lai tas izdarītu to, ko vēlās viņš. Tomēr ir arī cilvēki, kuri nespēj uzrunāt svešiniekus, viņi nespēj kādu piespiest rīkoties tā, ka izdevīgi būs viņiem.

Daži pārdošanas speciālisti vairākkārt spēj pārsniegt uzstādītos pārdošanas mērķus, kamēr citi nespēj pārdot pat vienu produktu. Kāds ir šīs situācijas patiesais iemesls?

Kādām prasmēm ir jāpiemīt cilvēkam, lai viņš sasniegtu labus un apskaužamus rezultātus karjerā un nepapildinātu neapmierināto bezdarbnieku loku un kļūtu par lielisku pārdošanas speciālistu?

No socionikas viedokļa par lielisku pārdošanas speciālistu var kļūt cilvēks, kuram ne tikai padodas veiksmīga komunikācija ar cilvēkiem, bet arī piemīt spēja viņus pārliecināt. Ja viņu nelaidīs iekšā pa durvīm, viņš ienāks pa logu vai atradīs, kādu citu veidu, kā sasniegt kāroto.

Viņš ir tas, kurš neapstāsies pie sasniegtā, jo statuss, prestižs un vara viņam ir ļoti būtiska. Tas ir cilvēks, kurš vēlās, lai viss, ko viņš darītu būtu paveikts iespējami ātri un ļoti kvalitatīvi.

Viņam patīk būt uzmanības centrā. Viņš nekautrējas uzsākt sarunu pirmais, viņam ir svarīgs pirmais un pēdējais vārds. Tas ir izsmalcināts cilvēks, kuram ne tikai ir svarīgs ārējais izskats, bet arī piemīt apbrīnojama gaumes izjūta.

Tas ir iemesls, kādēļ praktisks darbs pārdošanas speciālista profesijā šiem cilvēkiem nesagādā nekādas grūtības un viņi bez jebkādām problēmām un ļoti ātri gūst vadības atzinību.

Cerams, ka šis nelielais ieskats tajā, kādas ir pārdošanas speciālistam nepieciešamās īpašības jeb prasmes, palīdzēja tev izlemt par šīs profesijas piemērotību tavā turpmākajā karjerā un to, vai tieši tev piemīt iepriekš minētās prasmes. Arī turpmāk rakstīsim par katrai profesijai piemērotākajiem cilvēkiem no socionikas viedokļa.

Vēlies kļūt par izcilu nozares ekspertu? Uzzini vairāk sekojot mūsu aktivitātēm Facebook lapā.