Lielisks tirgus izpētes analītiķis

Gaismas cena ir mazāka nekā tumsas izmaksas / A.Nielsen/

Raksta mērķis: ir izprast to, kāds ir patiesi lielisks tirgus izpētes analītiķis no socionikas viedokļa. Paredzamais lasīšanas ilgums: 3-5 minūtes.

Tu jau noteikti esi pamanījis to, ka dažiem kāda noteikta profesija padodas viegli, bez piepūles, bet citiem neizdodas gūt panākumus pat ieguldot laiku, enerģiju un spēku. Liela daļa tirgus izpētes analītiķu neapzināti, pat vairāku gadu garumā, pieļauj vienas un tās pašas kļūdas, kamēr citi savu darbu spēj paveikt bez kļūdām ar pirmo reizi. Kāds ir šīs situācijas patiesais iemesls?

Turpinot rakstu sēriju stāstīsim par jau iepriekš apskatītajām profesijām un to, kuriem speciālistiem no socionikas viedokļa tās ir vispiemērotākās. Šoreiz nedaudz par tirgus izpētes analītiķi.

Atcerēsimies, kas ir tirgus izpētes analītiķis?

Tirgus izpētes analītiķis ir tas cilvēks, kura galvenais uzdevums ir veikt tirgus izpēti, lai noteiktu to, vai uzņēmuma piedāvātais produkts (piemēram, siers, piens, telefons u.c.) ir dzīvotspējīgs. Pētījuma rezultāti dod iespēju noteikt produkta cenu, kā arī palīdz saprast to, kādus produktus un par kādu cenu cilvēki vēlas iegādāties.

Tirgus izpētes analītiķis ir atbildīgs par to, lai viņa iegūtā informācija un secinājumi būtu ticami, precīzi un atspoguļotu patiesos uzņēmuma, mārketinga vai pārdošanas aktivitāšu rezultātus.

Kā tiek pavadīta viņa ikdiena?

Tirgus izpētes analītiķa ikdiena tiek pavadīta aktīvā informācijas ieguvē, apkopošanā un analīzē. Viņš veic izpēti un iegūst uzņēmumam noderīgu informāciju, kas palīdzēs labāk saprast klienta vajadzības un veidot arvien veiksmīgākas mārketinga kampaņas.

Tirgus izpētes analītiķis un socionika

Daudziem šķiet vilinoša iespēja strādāt profesijā, kurā nav nepieciešama augstākā izglītība vai ļoti daudzi darba gadi, līdz beidzot iespējams būs iespējams strādāt šajā profesijā. Kādam pietrūks pacietības mācīties ārpus skolas sola, kamēr kāds cits par ekspertu kļūst jau gada laikā. Kādām prasmēm ir jāpiemīt cilvēkam, lai viņš nepapildinātu bezdarbnieku loku un kļūtu par veiksmīgu tirgus izpētes analītiķi?

No socionikas viedokļa par lielisku tirgus izpētes analītiķi var kļūt cilvēks, kurš izjūt nepieciešamību pēc darba konkrētā, kārtīgā un strukturēta vidē. Visbiežāk mēs iedomājamies, ka viņš ir tas, kurš visu izdarīs tieši tā, kā ir rakstīts instrukcijā – ēdienam pievienos tieši divas ēdamkarotes sāls, vai sienu krāsos tikai no augšas uz leju un nekā savādāk.

Tas ir cilvēks, kuram nav svarīga nepārtraukta komunikācija ar citiem cilvēkiem. Viņam pietiks ar dažiem kolēģiem, pārējo laiku viņš labprātāk pavadīs strādājot. Darbu labprātāk patīk veikt vienatnē. Tādēļ viņš priekšroku dos darbam, kurā ir pēc iespējas mazāk citu iesaistīto pušu.

Tirgus izpētes analītiķim piemīt tāda rakstura iezīme kā spēja orientēties lielā informācijas apjomā, atrast problēmas cēloni un iedziļināties tās risināšanā. Dažreiz viņš tik ļoti aizraujas ar savu darbu, ka aizmirst par visu pārējo savā ikdienā.

Viņš bez jebkādām grūtībām spēj prognozēt tendences, balstīt savus lēmumus uz statistiskiem aprēķiniem. piemēram, viņš aprēķinās vidējo kilograma cenu un tikai tad to salīdzinās ar pārējiem produktiem.

Cerams, ka šis nelielais ieskats tajā, kādas ir tirgus izpētes analītiķim nepieciešamās īpašības jeb prasmes, palīdzēja tev izlemt par šīs profesijas piemērotību tavā turpmākajā karjerā un to, vai tieši tev piemīt iepriekš minētās prasmes un rakstura īpašības. Arī turpmāk rakstīsim par katrai profesijai piemērotākajiem cilvēkiem no socionikas viedokļa.

Vēlies kļūt par izcilu nozares ekspertu? Uzzini vairāk sekojot mūsu aktivitātēm Facebook lapā.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *