Lielisks SEM speciālists

Es vēlos, es lūdzu, es ieguglēju / J.Berna/

Raksta mērķis: ir izprast to, kāds ir patiesi lielisks SEM speciālists no socionikas viedokļa. Paredzamais lasīšanas ilgums: 3-5 minūtes.

Tu jau noteikti esi pamanījis to, ka dažiem kāda noteikta profesija padodas viegli, bez piepūles, bet citiem neizdodas gūt panākumus pat ieguldot laiku, enerģiju un spēku. Liela daļa jauno speciālistu, pat vairāku gadu garumā, pieļauj vienas un tās pašas kļūdas, kamēr citi savu darbu spēj paveikt bez kļūdām ar pirmo reizi. Kāds ir šīs situācijas patiesais iemesls?

Turpinot rakstu sēriju stāstīsim par jau iepriekš apskatītajām profesijām un to, kuriem speciālistiem no socionikas viedokļa tās ir vispiemērotākās. Šoreiz nedaudz par SEM speciālistu.

Atrcerēsimies, kas ir SEM speciālists?

SEM speciālists ir tas cilvēks, kura galvenais uzdevums ir pārvaldīt, novērtēt un pilnveidot mēklētājprogrammās un citos online resursos atrodamās reklāmas kampaņas.

SEM speciālists ir atbildīgs par to, lai mārketinga kampaņas un to rezultāti tiktu nepārtraukti pilnveidoti, bet online mārketinga kampaņu efektivitāte nepārtraukti paaugstinātos.

Kā tiek pavadīta viņa ikdiena?

Meklētājprogrammu mārketinga jeb SEM speciālista ikdiena tiek pavadīta Google, Bing un Yahoo reklāmas kampaņu pārvaldīšanā, kā arī citu meklētāju un displeja reklāmu pārvaldīšanā. lai palielinātu maksimālo ROI, piesaistītu mājas lapas apmeklētājus un klientus viņš strādā kopā ar SEO speciālistiem un mārketinga komandu.

SEM speciālists un socionika

Daudziem šķiet vilinoša iespēja strādāt profesijā, kurā nav nepieciešama augstākā izglītība vai ļoti daudzi darba gadi, līdz beidzot iespējams būs iespējams strādāt šajā profesijā. Kādam pietrūks pacietības mācīties ārpus skolas sola, kamēr kāds cits par ekspertu kļūst jau gada laikā. Kādām prasmēm ir jāpiemīt cilvēkam, lai viņš nepapildinātu bezdarbnieku loku un kļūtu par veiksmīgu SEM speciālistu?

No socionikas viedokļa par lielisku SEM speciālistu var kļūt cilvēks, kurš izjūt nepieciešamību pēc darba strukturētā vidē. Visbiežāk mēs iedomāsimies, ka šis cilvēks ir kā radīts grāmatveža, finansista vai statistiķa profesijai. Tas nozīmē, ka viņa darba dzīvē galvenais ir nevis kontakti ar ļoti lielu skaitu cilvēku, bet gan ierobežots skaits kolēģu, piemēram, asistents, vadītājs, vecākais speciālists.

Par viņu mēdz teikt, ka viņš vienmēr visu izdarīs tā, kā ir nepieciešams. Viņš ir tas, kurš visu izdarīs tieši tā, kā ir rakstīts instrukcijā – ēdienam pievienos tieši divas ēdamkarotes sāls, vai sienu krāsos tikai no augšas uz leju un nekā savādāk.

Viņš ir cilvēks, kurš ilgstoši spēj darīt atkārtotas darbības, piemēram, visu dienu produktīvi ievadīt datus sistēmā vai analizēt 1001 konkurentu. Viņs iesākto nepametīs, bet pabeigs līdz galam un izjutīs gandarījumu pēc produktīvi pavadītās darba dienas. Kāds cits viņa vietā šos uzdevumus nespētu veikt.

Viņš bez jebkādām grūtībām spēj prognozēt tendences, balstīt savus lēmumus uz statistiskiem aprēķiniem. Piemēram, viņš aprēķinās vidējo kilograma cenu un tikai tad to salīdzinās ar pārējiem produktiem. Šajā gadījumā viņš novērtēs un salīdzinās konkurentu darbības interneta vidē un tikai tad pievērsīsies praktiskam darbam.

Cerams, ka šis nelielais ieskats tajā, kādas ir SEM speciālistam nepieciešamās īpašības jeb prasmes, palīdzēja tev izlemt par šīs profesijas piemērotību tavā turpmākajā karjerā un to, vai tieši tev piemīt iepriekš minētās prasmes un rakstura īpašības. Arī turpmāk rakstīsim par katrai profesijai piemērotākajiem cilvēkiem no socionikas viedokļa.


Lasīt vairāk: socionika un karjera


Saistītie raksti: 

  1. SEM speciālists
  2. Kas ir loģika?
  3. Kas ir intuīcija?
  4. Kas ir intraversija?
  5. Socionika karjeras izvēlē – racionalitāte un iracionalitāte

Vēlies kļūt par izcilu nozares ekspertu? Uzzini vairāk sekojot mūsu aktivitātēm Facebook lapā.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *